fredag 20 februari 2015

Fredagsmys

Här har ni mitt recept på fredagsmys! Det är inte alltid man kan/vill eller orkar sällskap så här kommer tips för lite egentid.
  1. Ta en lång dusch med doftljus som enda ljuskällan.
  2. Smörja in sig med denna underbara body butter. Min absoluta favorit! Luktar som blåbärsrisifrutti om nu det finns någon sånt. 
 Kan köpas här


 3. Ta på en ansiktsmask. Jag använde denna chokladmask.

Fick den av min mamma som egentligen hade köpt den till sig själv men gillade den inte, så jag fick den! Så härlig att ha på, känns precis som smält choklad. Mums!

 4. Kryp ner i sängen med en tidning, bok, film eller något annat som du gillar och ät något riktigt mysigt. Jag tog en av mina favorit chokladkakor.


Njut av din fredag. Det är du värd!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar