fredag 16 januari 2015

Fredagsshopping

Denna veckan har varit väldigt jobbig. 2 hemtentor skulle in samtidigt som ett projektarbete. En ny kurs började dessutom i veckan. Har verkligen bara pluggat, inte tränat, inte utforskat min nya hemstad, inte ens lagat mat. 

Men idag gick jag upp tidigt och gick till gymmet, sen gick jag till biblioteket och fixade det sista med tentorna innan jag lämnade in dem! Så fruktansvärt skönt! Efteråt gick jag runt och kikade i stan där jag köpte gardiner och en termosmugg. Jag alltid köper kaffe i skolan vilket blir dyrt i längden.


Visst är den snygg? Men LÄCKER! Hällde kaffe i den och vände den uppochner över vasken för att se om den var tät. Det droppade inte lite, det FORSADE! Snygg? ja men praktisk? nej. 

Nu ska jag bara ligga i sängen och äta godis resten av dagen, sånt får man göra ibland ;)


 Såhär ser det ut när jag går till skolan. Ibland undrar jag om jag hamnat mitt i en Tim Burton film.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar