lördag 22 november 2014

Fredagsmiddag

Igår så jobbade jag natt vilket innebar att jag slutade kl 4 imorse. Inatt blir det samma visa så idag kommer jag nog inte att göra så mycket utan mest plocka i lägenheten. Det känns skönt att den nya lägenheten har börjat förvandlas till ett hem.

Här kommer lite bilder från igår när jag och min sambo åt lunch på "Papas Tapas". En mexikansk restaurang här i Eskilstuna som har lunch fram till 17! Så vi åt vår kvällsmat för en lunchpeng,





Jag skulle rekommendera att besöka denna restaurang under årets mörka månader då restaurangen var väldigt mysig och murrig.


Grillspetten var min mat men måste säga att jag inte var så imponerad. De var marinerade i någon söt sås och jag gillar inte söt mat. Socker ska vara i kakor och godis. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar