lördag 28 juni 2014

Köpenhamns flygplats

Nu sitter jag på flygplatsen och är helt slut. Inatt blev det inte många timmars sömn då jag pratade med min sambo sent via Skype och det var mycket festande både utanför fönstret och dörren. Jag var riktigt förvånad över hur mycket man hörde utifrån tills jag märkte att fönstret varit öppet hela natten XD

Men det gör inget, flygresan går snabbare om jag lyckas somna på den istället.
För att inte somna innan påstigning så köpte jag denna cappuccino.


Stället heter "Joe and the juice" och verkade ha många roliga drycker. Stämningen var som att komma in i en cocktailbar med hög musik och anställda som blandade olika juicer. Dock för det lite för dyrt för min del så jag nöjde mig med kaffet

Men även om jag är trött och axlarna värker efter att ha burit en alldeles för tung ryggsäck så känner jag hela tiden hur mycket jag älskar detta. Hur mycket jag älskar stationer och pirret i magen över att vara påväg någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar