lördag 28 juni 2014

Köpenhamn

Påväg till Damnmark!




 Bilderna är tagna mellan Malmö och Köpenhamn


Efter en lång tågresa så kom jag äntligen fram. Fick då irra runt efter mitt vandrarhem med en utskriven karta från google maps som enda hjälp och en väska som var lika stor som mig. Ibörjan gick det bra en mot slutet var det riktigt tufft. Men känslan när man äntligen fick ta av sig den på rummet var oslagbar!

Jag kom fram senare en planerat så det mesta var stängt men att vandra runt i Köpenhamn en fredagskväll i juni är inte fel. Det var musik, människor, till och med dans ut på gatan.






 Jag bodde på "Generator Copenhagen". Ett väldigt mysigt och centralt vandrarhem. Baren här hade dart, fotbollsspel, takterrass osv men ett stort minus var frukosten. Kostade ca 95 sek och detta ingick:
Det var en buffé men väldigt snålt utbud.

 Ingången till Christiania men det kommer nästa inlägg att handla om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar