fredag 5 september 2014

Pussla ett pussel

Jag håller just nu med att pussla ihop en kandidat i miljövetenskap. Anledningen till detta istället för att bara läsa ett program är att jag har läst drygt ett år till biomedicinsk analytiker men kände att medicin inte riktigt var det som jag brann för. Dessa 67,5 hp vill jag ju inte bara slänga i sjön. Så nu läser jag en kurs på 50% distans på Linnéuniveristetet och en kurs vid Stockholms universitet som det var upprop på igår. Kom lite väl tidigt men hittade denna lilla balkong att slå sig ner på.



Detta är en kvällskurs som går 18-21 två dagar i veckan vilket innebär att jag kommer att komma hem kl 12 på natten. Vilket tar i mot men det är ju bara två månader så det ska nog gå bra, måste ju inte upp tidigt dagarna efter men jag gillar att gå upp tidigt. Det känns som om man får mer gjort då, får kanske sova middag istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar