onsdag 3 september 2014

Hotellnatt

Jag berättade tidigare om att vi fick spendera vår första natt i Eskilstuna på hotell och här kommer bilderna.


Sängarna var sååå sköna, det var som att sova på ett moln.
Utsikten var kanske inte den roligaste, men så går det när man inte bokar i förväg utan bara knallade in som vi gjorde ;)

Tog inga bilder på frukosten men den var underbar! Kallrökt lax, blåmögelost, cream cheese, muffins mm Det enda minuset var bristen på grovt bröd, fanns  bara ett men det var med russin. Har aldrig riktigt gillat russin i mat. Annars rekommenderar jag Comfort Hotel varmt.

Sen promenerade vi genom staden i väntan på att få  hämta ut nyckeln




2 kommentarer:

  1. Jag hittade din blogg genom Svenska Resebloggar, som jag också tillhör. Eftersom jag bor i Wales är det alltid roligt att se lite Sverigebilder! Jag har också skrivit om Alice i Underlandet, en föreställning vi såg här i Wales. Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad roligt att höra! Läste ditt härliga inlägg om Alice i underlandet :) Wales verkar även vara en väldigt fin plats.

      Trevlig helg!

      Radera