söndag 18 januari 2015

Myshelg

Jag har haft en väldigt lugn helg vilket har varit så välbehövligt. I lördags så var jag ute och gick med en som bor i min korridor, hon visade mig verkligen vackra områden. Sen begav jag mig in till stan för att utforska. Jag blir hela tiden förundrad över hur stort utbud Kalmar har. Minst lika bra som Jönköping trots att Kalmar bara är hälften så stort.

Idag så har jag pluggat, dammsugit rummet och gjort matlådor men mest så har jag bara tagit det lugnt och laddat batterierna. Planerna för imorgon är att skaffa mig ett lånekort här på biblioteket i Kalmar, har verkligen varit lässugen det senaste. Antagligen på grund av det dåliga vädret. Då vill man ju bara krypa ner under täcket med en kopp te och en bok. Men eftersom jag inte har någon bok så blir det "Orphan Black" istället.

 Ny duschad och redo för en riktig myssöndag!
Med en kopp citronte



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar