fredag 2 januari 2015

Sömnlös natt

Jag kan inte sova denna natt. Vänder mig bara och oroar mig för flytten på måndag samt hemtentan som kommer att läggas upp imorgon. Allt känns väldigt överväldigande emotionellt. Det är bara så mycket att tänka på just nu. Kommer att bli så skönt när flytten är över och jag kan börja komma tillbaka till livet och kanske få någon form av vardag, något jag verkligen saknade som distansstudent.

I väntan på att sömnen ska infinna sig så har jag kokat ingefärste, ringde en kompis lite fort och slösurfar. Borde nog läsa istället men har verkligen inte haft lust. Boken jag håller på med nu är bra och skriven av en av mina favorit författare (Carlos Ruiz Zafón), men lite för tung för någon som går igenom en separation.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar