måndag 18 augusti 2014

Shoppingtips

Jag har alltid hört till dem som inte riktigt gillar att shoppa kläder. Man går förbi ett skyltfönster som man ser något fint i men när du väl går in i butiken så möts du av oändliga hyllor med kläder förutom just det plagget du var intresserad av. Den synen brukar bara få mg att gå ut igen, känner att jag inte orkar att gå igenom allt när jag ändå sällan hittar något jag vill ha.

Detta kanske låter som en bra egenskap men det är det inte. Jag har aldrig något att sätta på mig och om jag verkligen behöver något så skjuter jag bara upp det. Efter skolan eller jobb är jag för trött eller har inte tid och på helgerna brukar jag åka iväg någonstans. Är det någon som känner igen sig? Ett hett tips om någon mer där ute har detta problem är att helt enkelt handla på internet. Det finns hemsidor för alla stilar och åldrar och en personlig favorit för mig är Lyoness

Några fördelar med att handla på internet:

  • Bekvämt, du kan ligga i sängen och bläddra mellan olika hemsidor.
  • Du behöver inte ta hänsyn till några öppettider utan kan beställa när det passar dig.
  • Ofta finns det bilder när modeller har på sig kläderna så du kan se hur de sitter. Något jag brukar ha svårt att bedöma det bara genom att titta på ett plagg. 

Men glöm inte att vara försiktiga därute så ni inte råkar ut för bedrägerier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar