måndag 21 juli 2014

kyung hee university

Här studerar min syster koreanska.
Det var verkligen jättehärligt att få se min syster igen. Sen hon åkte till Sydkorea i mars så har vi inte träffats. Skype går men det blir svårt med tidsskillnaden som ligger på 7 timmar. När jag slutar så har hon redan lagt sig. Igår visade hon mig skolan, shoppinggator och koreansk mat.
Vi hade så mycket att prata om att vi nästan pratade i mun på varandra. Hon berättade om allt som hänt sen sist och hur det var att bo i Sydkorea medan jag berättade om Singapore. Hon tvingade mig även att köpa hudvårdprodukter som hon ansåg nödvändiga men som jag aldrig hört talats om ;) På fredag så har hon "mid terms" vilket innebär prov på allt de gjort hittills så hon måste plugga en del denna vecka. Idag ska vi iallafall äta lunch och se vad vi hinner med.
Bilderna är från kyung hee university

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar